• Real Estate Made Easy

Compare Listings

Ce înseamnă noul logo HABITAT Brokers

Ce înseamnă noul logo HABITAT Brokers

Începând cu luna august, agenția noastră imobiliară a ales să fie reprezentată de un nou logo.

În 2011, când a luat naștere HABITAT Brokers și am creat prima siglă, am optat, pe lângă text, să folosim o formă abstractă, compusă din două triunghiuri alungite, verzi, așezate de-o parte și de-a alta a unui circumpunct.

 

Nu întâmplător!

Verde este culoarea preferată a Cristinei, ca simbol al bunăstării și al evoluției. Triunghiul este, printre altele, simbolul armoniei. Circumpunctul este atât simbolul centrului orașului,  cât și simbolul soarelui – deci era partea din logo care îl reprezenta pe Alexandru (Soare).

Anul acesta am simțit că agenția noastră a evoluat într-o nouă etapă.

Targetul de vânzări pentru prima jumătate a anului a fost depășit cu 30%, am observat o creștere cu 40% a recomandărilor, am fost recunoscuți de unul dintre partenerii noștri bancari ca cei mai buni vânzători ai lui. Am reușit să ne îndeplinim mai multe obiective pe care le urmăream de ceva vreme. În plus, noi, ca echipă, suntem mai puternici.

Am simțit și că e momentul pentru o reîmprospătare a imaginii.

Noua siglă este compusă din logo type-ul HABITAT Brokers pentru care am ales fonturi simple, dar puternice, și un icon ce reprezintă trei hexagoane neregulate, semitransparente, care prin suprapunere formează un al patrulea hexagon perfect.

Am ales hexagonul deoarece este simbolul atât al comunicării și cooperării, cât și al spațiului utilizat eficient. Fiecare hexagon neregulat reprezită una dintre părțile implicate în tranzacție: proprietarul, cumpărătorul și noi. Hexagonul perfect format de acestea este simbolul tranzacției finalizate cu succes ca urmare a unei colaborari bazate pe încredere și corectitudine.

Culorile hexagoanelor sunt: galben (cunoaștere, claritate), albastru (siguranță, încredere) și verde (bunăstare, evoluție). Prin suprapunere, acestea compun un verde și mai intens – pentru că misiunea noastră principală este să creăm valoare pentru clienții noștri și să-i ajutăm să evolueze în direcția pe care și-au propus-o.

Ne place noul nostru logo modern, cu linii simple, dar semnificație adâncă. Sperăm să îți placă și ție!

 

 

 

 

Alătură-te discuției